Haziran 16, 2010

Sabır sabır ya sabır!

Birşey bir yerden aksi gitmeye başlarsa, arkası çorap söküğü gibi gelmeli illa!
Giremediğim sınav için raporumu kabul etmediler, yarın tüm gün bu saçlmalıkla uğraş dur, o da kabul ederlerse keyifleri isteyip de... Hayır ben aptalım, git bir özel hastaneye ver 100 lira al 1 günlük geçerli rapor ne uğraşıyorsun, GATA'daydım hastaydım diye...
Dün sesi sedası çıkmayan sevgili annemin, dün davayı açtığım tahminiyle, bugün davayı açıp açmadığımı sorması ve sonrasında madem açtın göndermiyorum demesi nedir peki? Sanki bilmiyorduk böyle olacağını, sabıııırr!
Harika zamanlar geçireceğim çok açık şekilde görünüyor; STK staj başvurum da yaz okulu yüzünden reddedilsin de madem tam olsun, hatta yarışmaya da katılamayım o da bir yerden iptal olsun.
Bu kadar negatif bir yazı yazmak istemezdim blogum ama gerçekten bir uğursuzluktur gidiyor.
Son söz, öldürmeyenler güçlendirmek içindir; bu dönem de biticek ve bitince daha büyükleriyle başbaşa kalacağım ne hoş (: