Mayıs 30, 2010

Mikrofon Aşkı

Bugünlerde içimdeki mikrofon aşkı, yaz aşkı gibi dayandı kapıya. İlla ki, bir mikrofon bulacak, illa ki sesini duyuracak. Nasıl bir tutkuysa bu, bağımlılık nerdeyse. Belirli periyodlarla da olsa mikrofonuma kavuşmalıyım! Yataklara düecek değilsem de özledim mikrofonumu, belki bugüne kadar özlediğim birçok metadan daha fazla... Kaancan'dan özür dilerim ama bugünlerde mikrofonumu daha çok istiyorum. 'Emniyet şeridinden gidenlerin kaynanası uzun yaşasın.', 'Guiza anasını da alsın gitsin.' istiyorum!
Boş da durmuyorum ne yalan soliyim...
Görüşüyorum, evet birkaç radyoyla görüşüyorum, ısrarcı değilim ama; sadece bir görünüp bir kayboluyorum. Olursa kadersel olsun diye(: Esasen; medya sektörü sarkıntılıklarından fenalık geçirdim, tedbirliyim. İşe alınacaksam, uzak dururken de alınırım, alınmazsam da stajımı yaparım modunda bakıyorum. Bakalım kısmet...
Yine hayalimi kurup, bıraktım kendimi kaderin şefkatli kollarına...