Nisan 12, 2010

Ah yorganım Ahhh!

Rüyalarım rüyalarım rüyalarım bloğum,
Sabahın erken saatlerinde gördüğüm kabusu unutup geçiyor, an itibariyle etkisinden çıkmamadığım son rüyamı anlatmak istiyorum;
Bir üst geçit gördüm rüyamda, komplex yapı da, çeşitli girişleri var, çıkışları var her girişi kendince bir yolda ilerliyor. O üst geçitin önüne oturmuş düşünürken, hukuk asistanlarından birinin indiğini görüyorum bana doğru yürüyor, bir de Çiğdem geliyor bana doğru... Ekranlara bakıyorum, 'E' halinin yayında olduğu zamanki sıralamasını görüyorum, oldukça yükseklerde olduğunu görünce de o gazla asistanı boşverip Çiğdem'e hamle yapıyorum. Çiğdem'e radyoya dönmek istediğimi söylüyorum, zamanını soruyor, işin içinden çıkamayınca haftasonu diyorum ama içim rahat etmiyor. Çiğdem'i orada bırakıp, üst geçite geri dönüyorum, farklı insanların geçişlerini seyrediyorum. Uyandıktan sonra yorumladığım kadarıyla, sanki bu üst geçit gelecek ile ilgili planları temsil ediyor ve galiba ben radyoyu sandığımdan daha büyük bir tutkuyla özlemişim. Bir süre oradan geçmekte olan insanlara bir takım sorular soruyor ama bir karara varamıyorum. Gelgelelim bir süre sonra Cem Uzan geliyor, konuşmaya başlıyoruz. Ki bu kısımda yorganın üstümden düştüğünden şüphelenmekteyim (: Aradan yıllar geçmiş görüyorum, bir masanın etrafında toplanılmış içkiler içiliyor ve bana hamile olduğum için verilmiyor.
Bloğum,
Bilinçaltımın bahar temizliğine ihtiyacı olduğuna şiddetle inanmakla birlikte, Cem Uzan'ın ne alaka olduğunu hala çözebilmiş değilim. Hiçbir şahsi duygu beslemem, ne severim ne sevmem... Rüyanın genelinde bir gelecek kaygısı olduğundan Cem Uzan dışındaki saçmalıklara takılmak istemiyorum. Ve fakat, bu hafta normal düzene dönmenin verdiği duygu sebebiyle gördüğüme inandığım bu deriiin! rüyanın benzerleri önümüzdeki zamanlarda kendini tekrarlarsa o durumda bilinçaltıma 'Hayırdır derdin ne?' diye sormanın vakti gelmiş demektir.

Okuyuculara bol Cem Uzan'lı günler diler, saygılarımı sunarım efeniim (:
Not: Üzerimin belirli periyodlarla örtülmesi halinde, durumun tekerrür etmeyeceği görüşünde olanlar için irtibat numaralarımız: Nilay Urazel 05.. ... .. .. :D