Nisan 29, 2010

Finaller gelmeden geçsin!

Uluslar çalışmak yerine, bir sürü birşeyle uğraşmak! İşte tam olarak bu yaptığım, okuldan bunaldım bu ara artık tatil gelmeli. Ki zaten bu yıl okula adapte olmadım gitti, aşladım başladı mı dedim, vizeler geldi batırdım dedim, vizeler bitti ohh tatil geliyor ben alışamadan dedim, ikinci dönem başladı bu dönem bitmez dedim, vizeler geldi çalışmalıyımmm çok çalışmalıyım dedim, ve şimdi finaller geliyor ama ben sevgili totoşumu kaldırıp ders çalışamıyorum. Bu dönemi bu psikolojiyle kalmazsam sonrası için umutluyum(: Evet evet o yalan, bir dahaki dönem derslere gidicem... İnanmadınız mı? Canınız sağolsun :D
Bu finaller hem gelmesin ama hem de bitsin istiyorum, ayrıca patates kızartmasını kalorisi kaldırılsın ve de küresel ısınmaya dur densin ama penguenler kutuplarda üşümesin istiyorum. Saçmaladığının farkındaysan, saçmalamak candır!