Nisan 02, 2010

Kardeşim, Herşeyimmm!

Benimle oynar mısın ?
Hani msb de ki gibi elinde şırıngayla,
Kahkahalarla,amaçsızca..
Sırılsıklam bir halde birbirimize sımsıkı sarılışımızla
Sürekli çocuklığum gelirken aklıma...
Hani şu her saniye beraber olduğumuz,
Kavga da etsek içten içe seni çok üzdüğümü düşünerek kahrolsamda
Ama yine de her eve geldiğimde seni göreceğimi bilsem..
Yine oyunlar oynasak,çocukça hayaller kursak
Tek derdimiz vinç market olsa..
Ve ben her gece başını okşayarak bir masal anlatsam sana
Gözlerin kapalıyken kirpiklerinin hareketlerini izlesem,
Sonra bir daha öpmeyecekmiş gibi öpsem seni,
Kokunu içime çeke çeke..
Seninle uyusam her gece..
(Bu sana ilk şiirim,seni çok seviyorum..Belki ne kadar özlediğime şahit olur..Hiç aklımda yokken gözyaşları içinde yazdım buun içimden ne geldiyse seni çok seviyorum çok özledim seninle oyun oynamayı..)
(İrem Irmak)